اوّل مهر

خرید بک لینک
زمانی که دانش آموز و دانشجو بودم به اندازه الآن که به عنوان استاد می رم سر کلاس اضطراب نداشتم.

همش میگم کاش استاد درس دیگه ای بودم.

نکنه دانشجو یه سوال بپرسه نتونم جواب بدم، ترسم از ضایع شدن نیست ترسم از ... .

خدایا! من کجا، تدریس تفسیر قرآن کجا... .

اگه مدرس درس تخصصی تفسیر به دانشجویان اللهیات و علوم قرآن و حدیث و تفسیر قرآن بودم اینقدر نگران نبودم، مثل سال قبل... آخه خدا تو دو واحد درس عمومی من چجور تفسیر کلامت رو به بچه های فنی بگم؟؟؟؟؟از چی بگم؟از کجا بگم؟

خدایا!این کتاب که برا تدریس معرفی میکنن اصلا جالب نیست و پر از نقص های گل درشته... .

خدایا! خودت کمکم کن.

وقتی به آقای خامنه ای اطلاع دادن که تو دانشگاه درس تفسیرقرآن رو به عنوان درس عمومی ارائه دادن، ایشان فرمودند تنشون لرزید از شنیدن این خبر، چون می ترسن اساتید از پس تدریسش بر نیان... .

من چیکار کنم؟ مثل بقیه صفحات کتاب رو تقسیم بندی کنم بگم بیان کنفرانس ارائه بدن؟یه صد صفحه اش رو هم حذف کنم و در نهایت بخش کمیش رو خودم درس بدم؟؟؟

خدایاااااا

مهر تابان...

ما را در سایت مهر تابان دنبال می‌کنید

برچسب: h g livingstone ltd, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: چهارشنبه 17 شهريور 1395 ساعت: 3:27

صفحه بندی