
زمانی که دانش آموز و دانشجو بودم به اندازه الآن که به عنوان استاد می رم سر کلاس اضطراب نداشتم. همش میگم کاش استاد درس دیگه ای بودم. نکنه دانشجو یه سوال بپرسه نتونم جواب بدم، ترسم از ضایع شدن نیست ترسم از ... . خدایا! من کجا، تدریس تفسیر قرآن کجا... . اگه مدرس درس تخصصی تفسیر به دانشجویان اللهیات و علوم قرآن و حدیث و تفسیر قرآن بودم اینقدر نگران نبودم، مثل سال قبل... آخه خدا تو دو واحد درس عمومی من چجور تفسیر کلامت رو به بچه های فنی بگم؟؟؟؟؟از چی بگم؟از کجا بگم؟ خدایا!این کتاب که برا تدریس معرفی ...
ادامه مطلب